IKLAN KOMERSIAL

Jumaat, 25 November 2011

PENGUASAAN MINDA MANUSIA OLEH GOLONGAN YAHUDI DAN FREEMASON.

 Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera dan salam ukhwah buat pembaca blog yang dikasihi..

  Bersyukur ke hadrat Allah s.w.t kerana dapat penulis menghasilkan entry saya yang terbaru ini dan kupasan penulis ialah mengenai penguasaan minda baik minda kanak-kanak ataupun orang dewasa..

  Penguasaan Minda telah dirancang oleh golongan freemason yang ditubuhkan oleh kaum yahudi bawah tanah. Golongan inilah yang menguasai dunia sekarang. Matlamat mereka ialah mereka ingin melihat tuhan mereka iatu Dajal @Antichrist muncul didunia ini dan disembah oleh pengikut-pengikut mereka.

 Menurut Rancangan mereka ialah untuk menghapuskan kesemua agama didunia termasuk Islam yang kita anuti. salah satu rancangan yang paling agung ialah mereka merancang untuk menguasai minda manusia,kerana dengan pengaruh minda manusia mereka akan mengawal dan sentiasa mengeluarkan berita yang dikatakan benar tetapi sebenarnya sangat menipu dari berita yang nampak didepan mata sendiri.

  Salah satu penguasaan minda ialah mereka menguasai peti televisyen. Menurut pakar Psikologi minda mengatakan peti televisyen merupakan alat pemukau yang paling terkuat. Mana tidak nya setiap hari dari pagi hingga ke petang dari Azan Subuh hingga Azan Isyak kita seringkali dilalaikan dengan rancangan-rancangan hiburan dan berita saban hari.

  Bagi mereka yang sudah dewasa atau sudah berumur mereka seringkali mendengar berita-berita yang disiarkan di televisyen dan kadangkala berulang-ulang sehinggakan mereka mempercayai berita tersebut adalah benar walhal berita yang disiarkan itu belum tentu sahih atau kurang sahih dalam berita yang disiarkan itu.

  Rancangan hiburan pula banyak yang menyiarkan hiburan yang melalaikan dan adakala nya ada rancangan yang bagus tetapi bagi pihak Freemason dan fahaman Sekularis kalau boleh mereka ingin atau sudah banyak menyediakan rancangan yang banyak mempunyai unsur-unsur maksiat dan adakalanya ada rancangan yang mengajak umat manusia ke lembah hina seperti ada unsur berzina dan liwat serta lesbian didalam rancangan-rancangan televisyen tersebut.

  Dari segi penguasaan minda kanak-kanak pula pihak freemason pula menyiarkan siaran kartun-kartun yang kadangakala mempunyai unsur-unsur lucah untuk mempengaruhi minda kanak- kanak itu sehingga kanak-kanak itu mengetahui unsur-unsur seks tersebut.

  Kesimpulannya penguasaan minda sangat berbahaya kerana ini satu-satu nya perancangan pihak Freemason dan kaum Yahudi Zionis untuk menjahanamkan semua umat manusia..

Sekian dari Penulis.. Assalamualaikum w.b.t

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silalah komen