IKLAN KOMERSIAL

Rabu, 12 Januari 2011

KJ terus cabar Anwar berdebat




KJ terus cabar Anwar berdebat
Joseph Sipalan
Jan 12, 11
3:21pm


Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin hari ini terus mencabar Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya menerima cabarannya untuk berdebat mengenai program 100 hari Pakatan Rakyat yang dilabelnya 'tidak realistik'.

NONEMengulangi nada yang sama seperti Datuk Seri Najib Razak - Khairy berkata tidak ada keperluan bagi perdana menteri untuk 'membuang masa' berdebat dengan Anwar.

“Saya baca di Twitter, seorang penyokongnya berkata 'siapa awak untuk mencabar Anwar'... Saya seorang MP, dia juga seorang MP. Saya dipilih oleh parti saya, tetapi dia pula tidak dipilih oleh partinya,” kata Khairy pada sidang media Pameran Pekerjaan Pemuda BN 2011 di Pusat Dagangan Dunia Putra.

Semalam, Anwar mencabar Najib supaya berdebat bagi mempertahankan program pembaharuan 100 hari itu yang didakwa BN akan mengheret negara ke arah kehancuran seperti Greece jika Pakatan Rakyat berkuasa.

Khairy adalah yang pertama memberikan reaksi apabila Anwar melontarkan cabaran berdebat itu dengan membalasnya di Twitter.

“Hanya itu saahaja, tuan? Tweet semula kata-kata orang lain. Awak dan saya, Dato' Seri. Mengenai ekonomi. Jom berdebat,” tulisnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silalah komen