IKLAN KOMERSIAL

Khamis, 13 Januari 2011

MUSIM SEJUK DI KLANG

14/01/2011 Jumaat 8.23 pagi : aku sekarang berada dirumah,tinggal dua hari nak balik unisel bila balik unisel terkenang pula macam nak balik sekolah beasrama harian rasanya,kenkadang rasa tak nak balik sebab rumah aku tempat baoleh mendapat ketenangan daripada Allah tetapi di Klang inilah aku sukar gile rnak pegi solat berjemaah,sebab almaklumlah setan dah tashkil aku supaya jangan pegi masjid sebab aku kat kampus rajin giler pegi surau dan masjid lima kali sehari semalam dan full sahaja.Tetapi aku jadi serba salah dan rimas kalau tak pegi solat berjemaah sebab aku tahu ganjaran pahala sangat besar.kat rumah aku asyik memerhatikan adik aku yang bongsu nur alya ariff, seronok juga tengok gelagat dia biasalah budak-budak tapi aku merindui zaman kanak-kanak aku dulu sebab rindu nak kena penyangkut baju,tali pinggang,tapak tangan made from bapak aku tapi itu sudah berlalu dan tidak boleh diulang semula dan hujan punturun dengan lebatnya di rumah aku di kampung delek yang terkenal dengan serambi mekah,bermacam-macam kempen dibuat termasuk kempen menutup aurat dan lan-lain lagi.Dan itu sahajalah yang aku menulis pada pagi jumaat ini sekian wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silalah komen